ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY a REKLAMACE
Reklamace a odstoupení od smlouvy :
Případné reklamace a odstoupení od smlouvy budou vyřízeny v souladu
s Obchodními podmínkami obchodu, kde jsou uvedeny i podmínky a postupy.
Na těchto stránkách máte potřebné formuláře pro uplatnění reklamace a odstoupení od smlouvy(nezaměňujte je, propsím) :
---------------------------------------------
Protokol odstoupení od smlouvy
Oznamuji, že tímto odstupuji od
| Od nákupu tohoto zboží |
zadejte číslo faktury |
| zadejte název zboží | |
| Datum převzetí zboží |
DD.MM.YYYY |
| Jméno a příjmení |
|
| Ulice |
|
| Město |
|
| PSČ |
|
| Telefon |
|
| Email |
|
| Částku za zboží požaduji: | : |
| Číslo bankovního účtu |
Tento níže uvedený protokol nevyužívat u odstoupení od smlouvy ale při reklamaci zboží v záruční době nebo době minimální spotřeby !!!!!
Protokol reklamační ( záruční servis)
:
|
Zákazník: Jméno a příjmení: adresa: telefon: datum reklamace: podpis zákazníka: |
|||||
|
poř. čís. |
Název výrobku | výrobní číslo | číslo dokladu | popis závady(pouze u reklamace) | |
| 1 | |||||
| 2 | |||||
| 3 | |||||
|
Poznámky : datum příjmu |
|||||
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz”