OBCHODNÍ PODMÍNKY

Úvodní ustanovení :

Vyplňte prosím v pořadí: 

1) nejprve vyplnit dodací adresu ( pokud se liší dodací adresa od fakturační, vyplňte i fakturační adresu. V případě, že jsou obě adresy shodné, dodací adresu nevyplňujte !

2) fakturační adresu- pouze, pokud se liší od již vyplněné dodací ! ( jinak nevyplňujte a  jděte na další bod!)

3) Upravit způsob dopravy - vybrat způsob dopravy

4) Výběr způsobu platby- vybrat způsob platby zatržením možnosti- volte prosím podle skutečnostui, zda chcete platit dobírkou, převodem ne účet  ve FIO BANCE nebo Raiffeisen bank    prodejce nebo zrychleným převodem nebo kartou přes Gopay systém(doporučuji- rychlá platba a následné rychlé odeslání !)

Potvrdit příslušné souhlasy s obchodními podmínkami, GDPR atd. 

 

Objednávku nutno odeslat a čekat na její potvrzení. Pokud nedorazí, je třeba kontaktovat prodejce!!!

 

Uvádím následující obchodní podmínky :

I. Úvodní část

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.potraviny-superpotraviny.cz . S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí. Bez tohoto souhlasu není možné potvrdit odeslání návrhu objednávky.

Prodávajícím a provozovatelemvýše uvedeného  internetového obchodu  je Ing. Ladislav Pivoňka, Pod Nádražím 361, 262 72 Březnice, PSČ 262 72, IČO: 67917950. Místem plnění ze všech smluvních vztahů je výše uvedená adresa a v případě osobního odběru též tato adresa, která je i sídlem provozovny.

Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Z důvodu legislativy EU, která omezuje uvádění některých informací u produktů alternativní medicíny (doplňků stravy), provedením objednávky v  sekci Zdraví(Doplňků stravy), souhlasíte současně s níže uvedeným tvrzením:

Část produktů  na těchto webových stránkách   beru výslovně a pouze jako doplňky stravy, které nejsou dle platné právní úpravy ČR lékem a nelze je za léky zaměňovat. Informace u produktů uvedené jsou pouze pohledem, jakým na nemoc člověka nahlíží tradiční čínská a jioná alternativní medicína  , žádným způsobem neovlivní můj úsudek a na základě tohoto pohledu nebudu doplňkům stravy zde prodávaným ani náznakem přisuzovat léčebné či zdravotní účinky. 

Obsah v této sekci není vhodný pro osoby mladší 18 let.   Uzavřením objednávky vyjadřuji svůj souhlas s výše uvedenými podmínkami, je mi více nežli 18 let  !   

II. Základní pojmy

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
Spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Kupující, který není spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

III. Kupní smlouva

Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.zelenakava-detoxikace.cz odeslaná popř. prostřednictvím telefonu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.Smlouva je uzavírána při obchodování v rámci České republiky, se zahraničím zatím neobchoduji !

Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího uzavřením a odesláním objednávky prostřednictvím e-shopu nebo emailem, přičemž za potvrzení návrhu akceptace se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu. .
Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku potvrzení odeslání zboží prodávajícím uskutečněné emailovou zprávou. Po tomto okamžiku je  objednávka závazná též pro převzetí kupujícím. Spotřebitel je přitom povinen zrušení objednávky prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky. 

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

Každý zákazník jako poděkování obdrží švýcarskou žvýkačku !  U některých kolagenových produktů nabízím další dárky !

Zákazník se může v obchodě registrovat a od druhé objednávky uplatnit slevy při uskutečnění dalšího nákupu do 6 měsíců !   Může však nakupovat i bez registrace, registrací získá pouze výhodu zjednodušeného nakupování.

Pokud se zákazník registroval a do jednoho měsíce neučinil první objednávku, jeho registrace bude smazána ! Stejně tak bude postupováno, pokud neučiní objednávku do 1 roku od objednávky předchozí.

Učinit potom bude moci objednávku bez registrace nebo se registrovat znovu !

 

IV. Doprava

Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího, který se nachází na výše uvedených internetových stránkách !

Jsou následující :

a) platba převodem na účet nebo zrychleným převodem přes platební bránu GOPAY

  • doporučený protinárazový dopis: zboží menšího objemu(-doručení do1-2 dnů): 79Kč  při hodnotě objednávky do 590Kč 
  • balík do ruky : zboží většího objemu a expresní komfortní doručení do 1-2 dnů, pouze při objednávce od 591Kč- ( cena 113 Kč) - 
  • balík na poštu: zboží většího objemu a expresní komfortní doručení do 1-2 dnů, pouze při objednávce od 591Kč- ( cena 93 Kč  ) -  
  • balík do balíkovny -  doručení zboží do vybrané balíkovny - při objednávce nad 150 Kč - ( cena 59 Kč )

            ( křehké zboží-30Kč příplatek)

b) dobírka 

- příplatek za odeslání zboží dobírkou( zákazník zaplatí až při převzetí zásilky) činí  pouze  60Kč  u doporučedných zásilek,   36 Kč u balíků, u Balíkovny dokonce jen  15 Kč !   

  Dobírka je předem  telefonicky ověřována - SMS zprávou !!!

 

V. Platební podmínky

Dobírka - peníze za zboží platí kupující až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo na poště. Zákazníkovi je přiložena účtenka- daňový doklad ke zboží.
Bankovní převod - po obdržení objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) zašle prodávající kupujícímu výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího   před odesláním zboží, v opačném případě nebude zboží odesláno popř. předáno. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.Účtenka-daňový doklad bude přiložen ke zboží.
Zrychlený bankovní převod – platební brána GOPAY. Zákazník převede peníze na účet GOPAY( platba převodem GOPAY nebo kartou přes GOPAY) , odkud si je prodejce později nechá převést na svůj účet.  Peníze jsou připsány hned a následující pracovní den může být zboží odesláno !

-------------------------------
V tomto internetovém obchodě budou i nadále účtenky a faktury zasílány v tištěné formě se zbožím !

  

Hotově při odběru zboží na provozovně. Tento způsob platby podléhá EET, zákazník převezme tištěnou účtenku v okamžiku prodeje ihned po zaslání informace prodejcem správci daně o evidované tržbě. 

VI. Ceny a platnost nabídky

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH, která je platná v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy popř. do odeslání zboží změní, je kupující s přihlédnutím k druhu platby zvolené kupujícím povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny. Součástí dodávky zboží je řádný daňový doklad. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

VII. Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, apod.). Každá sleva má pravidla pro užití a je prodávajícím předem určena.

Základní sleva je určena pro opakované objednávky do 6 měsíců  10%,  v případě Vaší registrace  též 10 % . Do slevy není započítáno poštovné a sleva neplatí pro první objednávku a bonusové akce-sety.  

Kromě slevy obdrží zákazník drobné dárečky.

Zařazeny dárečky z obchodu při objednávce nad 300Kč včetně DPH - žvýkačka švýcarská, dále u něklterých kolagenových produktů další dárky !

V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu.

Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.

Každou mimořádnouslevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě vícenásobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat. To neplatí u zadaného kódu   slevy 10% na opakovanou objednávku.

V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel( zboží kupuje obchodník, který zboží dále prodává) a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout.

V případě, že slevu uplatní kupující, který nevlastní platný slevový kupón (voucher, VIP kód, apod.) má prodávající právo takovýto návrh kupní smlouvy odmítnout.

V případě, že kupující objedná zboží u kterého je uvedeno, že je možné jej objednat pouze na základě platného slevového kupónu, voucheru, VIP kódu, apod. je povinen číslo tohoto slevového voucheru uvést do poznámky k objednávce, (případně dodatečně emailem). Bez platného čísla slevového voucheru nebude kupní smlouva pro tento typ zboží prodávajícím akceptována.

VIII. Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákon 101/2000 Sb je od 25. května 2018 částečně nahrazen nařízením EU 2016/679 (GDPR). Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem.

Po uskutečnění objednávky, bude předán e-mail zákazníka společnosti Heureka pro zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby "Ověřeno zákazníky". Na uvedenou e-mailovou adresu bude v průběhu 10 dní od nákupu zaslán odkaz na dotazník, ve kterém může zákazník hodnotit kvalitu služeb a produktů, s čímž kupující výslovně souhlasí.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel   provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel, může:

- požadovat, aby prodávající podal vysvětlení nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat.

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Tento souhlas může kupující kdykoliv odvolat přímým odkazem v obchodním sdělení, telefonicky, nebo emailem. Prodávající je povinen bezprostředně odstranit údaje o kupujícím ze své databáze.

IX. POUŽITÍ COOKIES

Co jsou cookies a jak je využíváme

Dále jsou na našich webových stránkách používány i takzvané cookies. Jedná se o textové soubory, které jsou archivovány na Vašem počítači a Váš prohlížeč je používá k lepší navigaci na našich stránkách. Většina cookies, které používáme, jsou takzvané „session cookies“. Po ukončení Vaší návštěvy na našich stránkách se automaticky smažou. Archivaci cookies na svém počítači můžete obecně zabránit příslušným nastavením svého internetového prohlížeče. V tomto případě však může být možnost navigace na našich webových stránkách omezená.

Na našich webových stránkách jsou integrovány sociální pluginy různých sociálních internetových sítí (např. Facebook, Twitter, Google+, Youtube). Ty Vám na tyto stránky umožňují vložení záložek a sdílení těchto záložek s jinými účastníky sociálních internetových sítí. Sociální pluginy rozeznáte podle log, která jsou k dispozici k nahlédnutí na webových stránkách.

funkci "To se mi líbí" nebo „Sdílet“, u Pinterestu „Pin-it“ nebo u Twitteru "Tweet This", jsou obsahy našich stránek propojeny s Vaším profilem v sociální internetové síti. V případě, že nejste účastníkem sociální internetové sítě nebo jste se před návštěvou našeho webu u provozovatelů sítí odhlásili, existuje přesto možnost, že zde bude sdělena a uložena minimálně Vaše IP adresa.

Upozorňujeme na to, že pro tyto propojené webové stránky třetích provozovatelů platí jiné směrnice pro ochranu dat a ustanovení o ručení. Uložení a využití dat, která při použití těchto propojených stránek připadají v úvahu, ze strany provozovatele sítí může překračovat rozsah předloženého prohlášení o ochraně dat. Další zpracování dat v připojených sociálních internetových sítích, doby uložení stejně jako účel použití jsou stanoveny výlučně jejich nabízejícími.

Na webech Absolutus.cz používáme měření návštěvnosti pomocí Google Analytics. Tato měření pro zaznamenávají, které stránky uživatel na webové stránce navštívil, odkud se na stránku dostal, kam z ní odešel, které pro prohlížení používá zařízení, operační systém či prohlížeč, či jaký má preferenční jazyk. Tyto statistiky jsou zcela anonymní, takže z toho se neví, který konkrétní uživatel web navštívil. Absolutus.cz tedy nespojuje získané údaje s jakýmikoliv jinými údaji a spravuje cookies tak, že neumožňují identifikovat konkrétní osoby.

Cookies lze na našich stránkách přijmout , odmítnout, seznámit se se znovu s pomínkami nebo i vzít svůj souhlas zpět.

X. DOBA UCHOVÁNÍ

Vaše osobní údaje zpracováváme a uchováváme po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích ze smlouvy, tj. minimálně po dobu zajištění realizace Vaší objednávky, a dále po dobu, po kterou je společnost Absolutus.cz povinna jakožto správce uchovávat podle obecně závazných právních předpisů nebo na kterou jste nám ke zpracování udělili souhlas. Tento souhlas lze  přímo vyjádřit, nebo odmítnout, případně i vzít zpět. V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování anebo je dána právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.

Osobní údaje zpracováváme dle účelu jejich zpracování po takto uvedenou dobu:

  • Plnění smluvního vztahu - do odvolání
  • Zlepšení kvality poskytovaných služeb a vývoje nových - max. 3 roky
  • Zobrazování pouze reklam na základě zájmů návštěvníka Internetových stránek - max. 6 měsíců
  • Provádění analýz a měření – max. 3 roky
  • Zasílání obchodních sdělení a nabídka produktů a služeb  - do odvolání
  • Účetní a daňové účely 10 let od následujícího kalendářního roku po poskytnutí plnění
  • Plnění ostatních zákonných povinností - max. 5 let

XI. PRÁVA SUBJEKTŮ ÚDAJŮ

Jako subjekt údajů máte níže uvedená práva, která pro Vás z právních předpisů vyplývají, a která můžete kdykoliv uplatnit. Jedná se o právo na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, dále o právo požadovat vysvětlení v případě podezření, že zpracováním osobních údajů je narušena ochrana osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na omezení zpracování osobních údajů. Nejpozději s účinností od 25. 5. 2018 můžete uplatnit taktéž právo na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků.

XII. Odstoupení spotřebitele od smlouvy podle §1829 Obč. zákoníku

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, Ing. Ladislava Pivoňku, Pod Nádražím 361, 262 72 Březnice, PSČ 262 72, IČO: 67917950, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

Nepřevzetí zásilky není odstoupením od smlouvy !   Zákazník musí nejprve zásilku přijmout a potom se rozhodnout, zda ji přijme nebo odstoupí od smlouvy. Při vrácení nevyzvednuté zásilky zákazníkem zpět prodejci  je obchod oprávněn poždovat úhradu vynaložených nákladů na poštovné a balné.

Je uložen v záložce:

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A Reklamace :

ZDE Spotřebitel jej může vytisknout  a vyplnit. Pokud nepoužije uvedený formulář, je třeba jej přepsat a dopúlnit údaje v něm předepsané. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět poštou s možností využít nejlevnější NABÍZENOU formu, TJ, DOPORUČENÝ DOPIS NEBO CENNÝ balík- volí obvykle stejnou formu,jakým bylo zboží dodáno spotřebiteli. Zboží odešle na.na adresu : Ing. Ladislav Pivoňka, Pod Nádražím 361, 262 72 Březnice, PSČ 262 72, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží podle- upozornění § 1820 odst. 1 písm. g).. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. potraviny, potravinové doplňky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

XIII. Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy

V případě kupujícího, který není spotřebitelem(obchodník dále prodávající zboží), není možné od smlouvy odstoupit.

Při objednávce  určené pro účely podnikání právnické nebo fyzické osoby lze také uvést  v poznámce objednávky identifikační údaje, na které lze vystavit fakturu s těmito údaji- IČO, DIČ. Bez uvedení identifikačních údajů bude vystaven pouze daňový doklad-paragon pro běžný maloobchodní prodej. Dodatečně nebude možné již fakturu vystavit !

XIV. Práva z vadného plnění

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Prodávající bude moci odstranění vady zboží dodáním nebo opravou věci odmítnout, bude-li takové odstranění vady „nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.“ Pokud dojde k takovému odmítnutí odstranění vady obchodníkem, kupující bude oprávněn „požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy“.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Zákonná domněnka vady zboží se prodlužuje na dvojnásobek, a to ze 6 měsíců na 1 rok. Podle této domněnky se má za to, že zboží bylo vadné již při převzetí spotřebitelem. V tomto období se uplatňuje obrácené důkazní břemeno – je na obchodníkovi, aby prokázal, že zboží bylo v době dodání v pořádku. Lhůta pro vytknutí vady zboží zůstává 24 měsíců. U použitého zboží může být dohodou zkrácena na 12 měsíců,

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na adrese:

Pro zaslání zboží a osobní doručení : Ing. Ladislav Pivoňka, Pod Nádražím 361, 262 72 Březnice, PSČ 262 72

XV. Práva z vadného plnění a záruka za jakost v případě kupujícího, který je spotřebitelem

Prodávající bude muset vydat písemné potvrzení:

  • kdy spotřebitel právo uplatnil,
  • co je obsahem reklamace,
  • způsob vyřízení reklamace požadovaný spotřebitelem,
  • kontaktní údaje spotřebitele pro jeho informování o vyřízení reklamace.

 

  • Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů,
  • prodávající se spotřebitelem se můžou nadále dohodnout na delší lhůtě,
  • prodávající je povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace,
  • na závěr reklamačního řízení vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

Prodávající bude moci odstranění vady zboží dodáním nebo opravou věci odmítnout, bude-li takové odstranění vady „nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.“ Pokud dojde k takovému odmítnutí odstranění vady obchodníkem, kupující bude oprávněn „požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy“.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Prodávající odpovídá jen za vady, které se vyskytnou do uplynutí expirační lhůty. Podle ustanovení § 620 odst. 1 OZ platí, že zákonná záruční doba u těchto věcí skončí, v souladu se zvláštními předpisy, uplynutím této lhůty.

Potřebný reklamační formulář pro vyplnění zákazníkem : ZDE

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na adrese:

Pro zaslání zboží a osobní doručení: Ing. Ladislav Pivoňka, Pod Nádražím 361, 262 72 Březnice, PSČ 262 72.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedenéúdaje.
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

XVI. Záruka za jakost v případě kupujícího, který není spotřebitelem

Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno.

XVII. Recenze zákazníků

Recenze zákazníků jsou uskutečněny pouze přes Heureku.cz, kde zajišťují recenze od skutečných zákazníků ( ověřených).  Eshop tyto recenze navíc ověřuje a v případě problémů Heureku.cz kontaktuje. 

XVIII. Závěrečné ujednání

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky a obchodní podmínky mu umožňují jejich archivaci a reprodukci. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění samotné objednávky nese kupující.

Obchoduji pouze v rámci ČESKÉ REPUBLIKY. Pokud máte zájem odeslat zboží na Slovensko, nutno domluvite předem přes email nebo telefonicky platbu předem na účet ! Na dobírku určitě na Slovensko nezasílám !!!!

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz” 

Uzavřením objednávky zároveň zákazník potvrzuje souhlas s výše uvedenými obchodními podmínkami.

V Březnici, dne  9. července 2020